Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Joo mä veivasin ensin renkaat ilmassa kone sammuksissa, sitten kone käyntiin ja tosi monta kertaa tapista tappiin. Silti se haluaa oksentaa öljyt. Mutta sitten kun nesteet on rauhoittuneet niin sitten se toimii kuin junan vessa.
Tossa on varmaan haasteena vakiosysteemiin verrattuna hyroassist sylinteri, öljyn jäähdytyskenno ja paluulinjassa vielä öljynsuodatin. Siihen nähden toimii hienosti veten vakiopumpulla ja säiliöllä! Kattelin kyllä jo hienoja alumiinisäiliöitä missä olis tilavuutta ja korkeutta, ei oksentais niin helposti.
|
Juu, sen verran enemmän sulla tuossa on putkea, letkua yms. että varmasti vähän ahdistaa ilman poistumista. Omassa nyt ei ole kuin pieni lisäjäähdytin keulalla, se ei paljoa vaikuta.
Kerran olen onnistunut räjäyttämään simpukasta alatiivisteen läpi liemet (edit: letkujen & simpukan vaihdon yhteydessä), en tiedä mikä aivopieru tuli ja veivasin rattia säiliön korkki kiinni ja renkaat maassa auto käynnissä. Se oli todella huono toteutustapa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Viimeksi muokannut Timo_L : 05.11.2019 12:19
|