Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tate
Kysymys työsuhteen irtisanomisesta. Olen vakituisessa päätoimena tehtävässä työssä yrityksessä nr. 1 ja lisäksi erikseen töihin kutsuttavana yrityksessä nr. 2.
Yrityksestä nr. 2 pyydettiin minua irtisanoutumaan. Minulla ei mitään hinkua ole ollut irtisanoutua koska on voinut tarvittaessa tehdä lisätienestiä tuossa yrityksessn nr. 2. Toisaalta en ole nyt hetkeen siellä tehnyt keikkaakaan että sikäli ei nyt maailmaa kaada vaikka hommat siellä loppuisikin
Onko jotain merkitystä minun kannalta, että itse irtisanoudun yrityksestä nr. 2 sen sijaan että minut irtisanottaisiin?
|
Jos olette keskusteluväleissä, niin tuo "Työsopimuksen purkaminen-" on se paras vaihtoehto; Saat siitä työtodistuksen, että työsopimus on purettu muuttuneen tilanteen tms. sössötystä, yhteisymmärryksessä. ja molemmat allekirjoittaa k.o työsopimuksen purkamisen.
-> jos joskus haet töihin, ja sinulla pitää selitellä tuota "irtisanoutumista-" taikka työsopimuksen purkamista, niin se, että olette yhteistuumin purkaneet työsopimuksen; on varmaan aika hyvä suositus.... (siis viimmeisen asti on oltu keskusteluyhteydessä)