![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#30
|
||||
|
||||
|
Jep
ja jo pelkkä ajotuksen tarkistus kannattaa suorittaa. Paljon ajetussa moottorissa on äkkiä sen 2°, ellei enemmänkin myöhäsellä vakio arvosta, joka oliko nyt 11°? Se on luultavasti ihan sopiva arvo, vähän voi tietysti koittaa lisätä. Itellä oli vaan 8° ennakkoa, mutten huomannut kovin suurta eroa säädön jälkeen. Siis kyllä auttaa, muttei dramaattista muutosta. Ainut pakolämmöt laski ja minusta tyhjäkäyntivääntö vähän heikkeni.![]() Paljonko muuten sulla vilbo on pahimmillaan pakolämmöt? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ61 SYÖTTÖPUMPUM SÄÄTÄMINEN | Pierunkuori | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2010 19:50 |
| Vetopyörästön säätäminen Toyotassa? | ZwA | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.01.2010 22:27 |
| MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen | jkholma | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 14.03.2008 23:32 |
| Ohjaustehostimen tehon säätäminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.08.2007 21:36 | |
| Pyöränkulmat ja säätäminen | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 23.07.2003 09:21 |