![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
|||
|
|||
|
Eli tuo taaempi rajoittaa tuon ahdonalaisen syötön minimiä? Antaa siis enemmän soppaa koko ajan.Voikos sen kiristäminen nyt tehdä sen, että se lisätty aine vaan herättää turbon herkemmin ja siks sillä on vaikutusta? Kun sen kiriminen herkentää ahtojen nousua matkavauhdissa. Jos tuo ahdin ei osunukaan oikein kohilleen...
Karkeesti sanottuna se savuaa vähäsen koko ajan, jos on ahtoa, mut veto alkaa n. 2000 rpm. Tai 0,6 bar herättää voiman myöskin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ61 SYÖTTÖPUMPUM SÄÄTÄMINEN | Pierunkuori | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2010 19:50 |
| Vetopyörästön säätäminen Toyotassa? | ZwA | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.01.2010 22:27 |
| MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen | jkholma | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 14.03.2008 23:32 |
| Ohjaustehostimen tehon säätäminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.08.2007 21:36 | |
| Pyöränkulmat ja säätäminen | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 23.07.2003 09:21 |