Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 20.07.2018, 20:20
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Olisko ollut jotain muutakin? esim muutamat sakot vuoden aikana pohjiksi?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jokke-76 Näytä viesti
P.S ei tainnut oppia vieläkään, sillä kortin riittävyys lasketaan Kokonaispainoista, ei siitä paljonko painaa.
Vai onko sekin jo muuttunut joko minun muistissa taikka laissa?

Ja jotain muutakin oli; oliko että vaatii pikku e kortin, jos kärryn kokonaismassa on suurempi kuin vetoauton omamassa?

Ja kokemuksesta voin kertoa, että nuo kärryn kuorman johdosta kirjoitettavat sakkolaput on yllättävän suuria: Kerran taannoin kuskasin kärryä, jossa takaylitystä muistaakseni 20 cm liikaa (2,2m) ja aisapaino 10-20 kg negatiivinen, siis nosti koukkua... kuormaa oli kärryssä vajaa 250 kg ja kärry painoi n. 200 kg, koukku 620 kg jarrutonta.

Päiväsakkoja taisi tulla reilu 10, vaikka kirjoittivat liukuman minimin.

3 kilometrin matkalle tuli hintaa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty peräkärry JNaukki O/M/V Muut 3 12.12.2011 19:42
Ostettu Peräkärry JEO O/M/V Muut 2 27.09.2011 07:57
Ostettu Peräkärry sisua45 O/M/V Muut 3 26.07.2008 00:12
Ostetaan Peräkärry hamaBJ40 O/M/V Muut 0 13.07.2008 00:15
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24


Sivu luotu: 17:27 (GMT +2).