![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ihan mielenkiinnosta, minkälaisen etuosan meinaat laittaa? Portterin oma keula, kori poikki b-pilarin kohdalta ja sitten uudelleen takapyörän edestä, mig-liimalla kiinni?
Saattas tuo painopistekin olla melko lähellä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hirvipaistin valmistus? | -Jyki- | Chit-Chat | 28 | 18.11.2015 00:00 |
| Beadlock vanteen valmistus | Koivunoksa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.11.2015 15:35 |
| kardaanin valmistus | santikko | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.11.2010 17:06 |
| Dieselputkien valmistus? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 19.10.2009 20:59 |
| Muoviosien valmistus | Aapo-A | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.11.2007 11:45 |