![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Joo vaihtoehtoja on monia. Jotkut on puhuneet löysällä olevasta siivapyörästä mutta ne on kyllä kireellä ja sen verran määkin tiedän että moottorin sisältä se tulee.
Täällä tietysti on paljon ammattimiehiä jotka avaa koneen hetkessä mutta onko kukaan käyttänyt konetta auki juurikin jossain Diesel-korjaamossa? Ei mahda olla ihan halvinta mahdollista lystiä. Joku kun ostaisi tän pois ja ostais toisen tilalle niin pääsis helpoimmalla, jos joku vaikka tarttis hyvää koria. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|