Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 29.04.2018, 12:59
Kasitonni:n Avatar
Kasitonni Kasitonni ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.09.17
Sijainti: Suomi
Viestit: 47
Perusasetus

Joo vaihtoehtoja on monia. Jotkut on puhuneet löysällä olevasta siivapyörästä mutta ne on kyllä kireellä ja sen verran määkin tiedän että moottorin sisältä se tulee.
Täällä tietysti on paljon ammattimiehiä jotka avaa koneen hetkessä mutta onko kukaan käyttänyt konetta auki juurikin jossain Diesel-korjaamossa? Ei mahda olla ihan halvinta mahdollista lystiä. Joku kun ostaisi tän pois ja ostais toisen tilalle niin pääsis helpoimmalla, jos joku vaikka tarttis hyvää koria.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:35 (GMT +2).