![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Kyllä mäkin pääosin lähtisin tämän kokoluokan autossa esim. runkoon kiinnitettävien jousikannakkeiden yms. kanssa melkein tulppahitseistä/ sopivalla pitkällä saumalla liikkeelle, mutta toisaalta esim. raskaassa kalustossa käytetään hyvinkin paljon pulttiliitoksia runkoon kiinnitettävissä kappaleissa ihan hyvästä syystä.
Esim. joku lehtijousen korvake varmaan pysyy aika mukavasti kiinni vaikkapa 4kpl. M12 10.9 pultilla per korvake. Toiselle puolelle runkoa vielä lappu niin ei varmasti tule läpi ja pysyy. Luulisi että tässä tapauksessa menee myös leimasta läpi ![]() Jos kyseessä on rungon osien liitosten korjaukset, tai korin osien liitokset toisiinsa, niin tulppahitseillä tekee ja rungossa sitten tarvittaessa "fishplate"- vahvikkeet runkopalkin saumojen yli. Mulla ei ole hajuakaan BJ42- rungosta onko se kuinka monesta palasta koottu, joten nämä kaikki on oikeastaan vahvaa spekulaatiota ja voi mennä aivan perseelleen ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitä eroa Fedimalla ja Insalla? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 10.11.2007 12:00 | |
| Mitä eroa dl-50 ja dl-51 koneilla? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.10.2006 10:23 | |
| Mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.09.2005 08:15 | |
| mitä eroa on,. | ttapio | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 23.05.2005 07:32 |
| mitä eroa? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.05.2004 22:13 | |