Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 02.02.2018, 01:09
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Jaahas, piti vähän rukata öljynvaihdon jälkeen tuota laiskuutta maton alle, imusarjan tulppaa kun irrotin niin halkesihan se tulppa no otin sarjan irti, ihmettelin että sarjassa/kanavissa 3ja4 pytyllä paljon enemmän egr karstaa kuin 1ja2, normaalia? No nyt kun noinkin paljon piti purkaa, jos joku haluaa myydä paremman pakosarjan ja turbon niin viikonloppuna olisi kiva roplata ja kun etukäteen tiedustelin tuohon imusarjan tiivistettä niin paikalliset puljut ei sitä saa, jos jollakin Pirkanmaalla löytyy niin noutaisin. Ja oliko nyt niin että joku vapari L200 imusarja olisi tähän parempi?
Vastaa lainaten
 

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 21:41 (GMT +2).