![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jep.
Isuzu DMax 2,5. Nyt on hehkuissa ainakin resistansssit hyvin pitkälti samoissa lukemissa (0,8....1,0 ohmia) ja kone starttaa common railille tyypillisesti n.3 sekunnissa. Tilasin kuitenkin uudet hehkut varuilta ja nyt olisi mukava kerätä tarvittava informaatio ja henkinen rohkeus ennenkuin noita alkaa sorkkimaan enempää. Ovat mukavasti lohkon kolossa, imusarjan kainalossa ja johtosarjan alla. Oikea menetelmä olisi lainata jotain selkäkirurgin leikkausrobottia ![]() Suurin ongelma on saada asennusreikä puhtaaksi ennen uuden laittoa.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jakoremmin vaihto | KerT | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.01.2013 20:13 |
tuulilasin vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2012 20:02 | |
tekniikan vaihto? | haapja | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.01.2008 01:18 |
Jakohihnan vaihto | juza | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 29.05.2006 22:16 |
Merkin vaihto | wannabee | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 22.02.2005 13:55 |