Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T
Pääseekö karala/harinen nykyään käsiksi näihin ensimmäisiin d4d ohjainpokseihin?
Eikö nämä ollut ainakin aluksi niin hankalia muokattavia että käytännössä ainoa "päivitys" on ollut tuollainen tuhopoksi.
|
Tässä on sekin hyvä puoli ettei kaikki puoskarit ole päässeet käsiksi,näin ollen asiaan ovat perehtyneet ennemminkin ammattimiehet jotka tietävät mitä tekevät,joita uskon Karala/Harinen kaksikonkin olevan. Tämmönenkin pointti on hyvä muistaa että Ahtimeen ei ole tehty suuresti ylikapasiteettia kun se ylikapasiteetti taas huonontaa ominaisuuksia sillä alueella jolla sitä on tehtaan mielestä tarkoitus käyttää. Joten epäilys tulee herätä jos tehoa luvataan enempi kuin abaut 20% ja silloinkin vikatilanteen sattuessa varoreservi on jo käytetty,eli jos ahdin poistuu kartalta tällä luvatulla teholla ni mitä on ahtimen kierrokset? entäs pakolämmöt? kannen/pakosarjan virtaukset? jos nää parametrit ei oo O.K ni täystuho ei oo kaukana,railipaineen nostokaan ei miellytä suuttimia varsinkaan käytetyssä koneessa jos suuttimet ei muutenkaan oo ihan justiinsa.