![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Korkeapainemaaliruisku ja halvat maalitTarkoituksena olisi maalata oma verstas sisältä, katto ja seinät. Maalattavaa pinta-alaa kertyy toista sataa neliötä, joten telat ja pensselit saavat nyt jäädä... Kuvasta näkyy vähän minkälainen luola on kyseessä. 90-luvulla maalasin osan kattoa sähköruiskulla, ja maalinsumua oli joka paikassa. Pari vuotta sitten vedin talon rakentamisesta jääneitä purkin pohjia telalla kattoon. Joskus 20 vuotta sitten ex-työpaikalla katselin, kun maalarit vetivät korjaamotilat uuteen uskoon korkeapaineruiskulla. Näytti kovin näppärältä ja nopealta. Itse en ole moista konetta koskaan käyttänyt, kaikilla muilla tavoilla olen maalia pintaan vetänyt. Ajatuksena on ostaa oikein oma peli. Ruiskuja myydään monessa paikassa. Onko kokemuksia, minkä merkkinen olisi niin sanotusti hintansa väärti? Toinen kysymys liittyy maaleihin... Olen maalannut monenlaisilla rautakauppa maalilla vuosien saatossa, mutta Biltema, Puuilo, jne halpismaaleja en ole koskaan kokeillut. Niistä kokemuksia? Valkoisena ne maksavat noin 3 euroa litra. Ja jos jollain on ylimääräinen korkeapaineruisku, ja maalejakin, niin saa toki tarjota.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään korkeapainemaaliruisku graco | jouni72 | O/M/V Muut | 1 | 29.03.2017 15:33 |
Myydään korkeapainemaaliruisku | ventora | O/M/V Muut | 1 | 22.01.2014 21:20 |
Myydään korkeapainemaaliruisku | ventora | O/M/V Muut | 0 | 01.11.2013 09:19 |
byggmax maalit | jyrze | Chit-Chat | 1 | 05.05.2013 18:58 |
Kyssäriii.... Neon maalit ja OX lukko? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.03.2008 12:54 |