Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 21.07.2017, 06:39
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ISE Näytä viesti
joissakin automaateissa on lämpöanturi joka ei anna vaihtaa suurinta vaihdetta ennen kun öljyt lämpenee,voisko olla että anturi vika.
Kuullostaa järkevältä, täytyypä mittoa. Alle 125 astetta niin ei päästä läpi ja 143-151 astetta niin lyö käret kiinni. Kuullostaako oikealta? Ei mitään käryä kuinka korkealle tuommosessa automaatissa öljyjen lämpötila kipuaa....
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2003 L200 katalysaattori kenni_ Tekniikka & Jutustelu 7 15.03.2016 14:19
L200 2003 raitisilmasuodatin? kenni_ Tekniikka & Jutustelu 6 27.12.2015 20:52
L200 kulutus vm 2003 kenni_ Chit-Chat 3 13.09.2015 17:34
TM 4/1975, Tuulilasi 8/2003 ja 11/2003... UAZ... samisami2 Tekniikka & Jutustelu 10 10.02.2005 12:04
Nascar 2003 Atlanta 20.03.2003 klo 19:00 -> Lars Computer Games 2 20.03.2003 20:28


Sivu luotu: 05:04 (GMT +2).