Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
En itekkään sisäistä mistä summa muodostuu, mut ei nyt ihan kartalla nuo ylläolevat.
Vanteet on 10" leveet = setti varmaan n. 2000€
Renkaat maksaa tuossa kokoluokassa 17" reiällä n. 1500€, nasta-Hakkikset tonnin enempi.
Nopeusmittaria ei voi tietokoneella kalibroida, siellä on erillinen käkätin johtojen välissä, n. 300€
Foxin coiloverit on n. 2000€/pari
Levikkeet maksaa myös nelinumeroisia summia.
Ja kyl ne tollasta muutaman viikon vääntää, mm. etusisäloksut ja korin korvakkeet pitää tehdä täysin uusiks.
Brändi ja tekeminen maksaa, ja toi uus AT35 on huhupuheitten mukaan EU-tyyppihyväksytty norjalaisten toimesta eli sais täälläkin kilpiin. Tyyppihyväksyntäprosessi on kallis, hinta on tienattava sitten rakennetuilla autoilla.
|
Eikö toitsussa ole muka tietokone ohjattu mittaristo? Ei sinne Daciassakaan mene kuin sähköjohdot.
Ja ei kait mitkään levikkeet nelinumeroisia summia maksa?? Mikäli siellä on tyyppihyväksyntä niin se tietty maksaa. Typerä homma tuo tyyppihyväksyntä. Joku ottaa vaan rahaa siitä välistä ja mätkäsee leiman papereihin. Minkä myötä tuotteet maksaa vielä enemmän. Syy miksi kaikkiin peleihin ei saa laillista korotussarjaa kun tuo tyyppihyväksyntä on niin helvetin kallis niin ei ole mitään järkeä hakea sellaista.