Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.11.2016, 20:22
vilhe:n Avatar
vilhe vilhe ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.09
Sijainti: Tornio
Viestit: 64
Perusasetus

Pajero gen1 2.5td kaasu jää leijaamaan.


Heippa

Pajeroni vuoti naftaa syöttöpumpun kaasuakselista. O-renkaan vaihto ei riittänyt tilkitsemään vuotoa koska kannen holkki oli liian kulunut. Tilasinpa uuden kannen pumppuun ja vaihdoin vanhasta sisuskalut uuteen, mutta jokin "vika" tuli nyt kun kierrokset laskee alas tosi hitaasti. Syöttöruuvia olen koittanu ruuvata eteen ja taakse, mutta ei tunnu oikein löytyvän semmoista säätöä että moottori ottais normaalisti kierroksia ja pudottais kierrokset alas heti kun kaasun löysää. Eli mikä voisi aiheuttaa kyseisen kaasun leijaamisen? Kaasuakselin jousi kyllä palauttaa kaasuvivun heti eikä takertele. Auttakkee viisaammat ja kiitoksia jo etukäteen neuvoista!

__________________
Positiivisella ajattelulla petyt yhtämittaa, negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään pajero gen1 alikunto O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 23.03.2014 10:06
Mitsubishi "Punisher" Pajero 2.5TD (IC) Gen1 Jax_KiBez Maasturiprojektit 7 24.11.2013 12:36
Ostetaan Pajero Gen1 2.5TD tai TDintercooler moottori Korpikumpu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.05.2013 07:54
gen1 pajero vilhe Tekniikka & Jutustelu 4 14.07.2009 05:53
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30


Sivu luotu: 18:03 (GMT +2).