![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
|||
|
|||
![]()
On niissä melkosesti eroa. Tarttis imusarjaan muokata kaasuläppä ku vaparissa syötöt alipaine ohjattu ja turbossa vaijeri kiinni pumpussa.
Ei oo banjonsisältä suodatinta otettu pois ku tankissa paskaa ja kerää sihen sitä sopivasti. Sillon tällön joutu putsailee aluks useestikkin mut nyt riittää kerran 1000km. Ei oo vaikusta sillä onko juuri putsattu vai ei. Huomaa kun alkaa rötäilee et ei saa ainetta ja sit puhdistellu. Vai voiko se muka ahdistaa se sukka niin paljon siinä? Ei ollut vaikutusta vaikka oli oma siirtopumppu ja sähkönen peräkkäin kun kokeiltiin. Mut jotain siellä välillä tapahtuu kun kerran kaks saanut nouseen jo 0,7 ku äkillisesti kiihdyttänyt johki alamäkeen ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pajeron ahdot | Pätkäpajero 74 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 26.04.2013 22:57 |
Pajeron ahdot... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2012 21:31 |
Pajerosta ahdot hukassa | japanian rauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.05.2009 20:13 |
Patrollin sähkö hukassa | Offipiru | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.09.2008 16:19 |
ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |