Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.10.2016, 17:16
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.158
Perusasetus

Niin. Turvapaikanhakijoiden kustannukset vuodessa (se mitä kansalle kerrotaan tai ei pystytä järkevästi hyväveliverkostolla naamioimaan muihin budjetteihin) ovat mittakaavaa 800 miljoonaa - miljardi euroa vuodessa. Ja toi kun on vähän semmosta rahaa, mikä ei mene oikeen mihinkään pankkiin, vaan jo ennestään pulskien poikien syöttämiseen ja muihin oheiskuluihin. Puhumattakaan siitä, että turvapaikkahakemukset käsitellään ainakin kahteen kertaan kun niistäkin saa valittaa raastupaan, missä taas menee rahaa kahteen kertaan huruun.

Että miltä se nyt sitten tuntuu tohon suhteutettuna, että annetaan omien köyhien avustamiseen yksi miljoona ja sekin vain kerran.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:53 (GMT +2).