![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
Sitähän tää kaikki on......
Että mistään mitään tietämättömiä mustia tai värivammasia on viety kun pässiä narussa....
jonkun vähän enemmän tietävän mustan tai värivammasen toimesta....... jo vuosituhannen..... ![]() Sviddu että ne on lojaalista porukkaa...... ![]() Menee miinakentälle tai lentokentälle liivit päällä.... , jos käsketään .Ja kaikki tää on tosi kaukana rakkauvest.... ja normaalista elämästä.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|