![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Itselläni ei myöskään viime lauantain Punkan reissulla meinannut kuskin puolen vetari kytkeytyä millään. Kytkeytymisen kuulee hyvin terävänä kilahduksena pyörän navasta kuuntelemalla. Nyt ei kuulunut kuskin puolelta kuin tussahdus, kunnes usean yrityksen jälkeen tuttu kilahdus ja vetoakseli kytkeytyi. Aikaisemmin toiminut moitteetta ja tämän jälkeenkin kytkeytynyt kokeiltaessa hyvin. Täytynee avata napa ja tutkia lähemmin, tai sitten manuaaliset tilalle? Jos vielä oikuttelee.
|
| Luokat |
| jimny, jutustelua, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty suzuki jimny | Pönde | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 19.05.2013 09:53 |
| Myyty Suzuki Jimny | Smäkä | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.06.2012 08:17 |
| Ostetaan Suzuki Jimny | ahola | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.01.2012 20:26 |
| Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |
| M: Suzuki Jimny | raw | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.04.2008 11:07 |