![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Letku voi olla hyvinkin murtunut jos tuollaista tekee.
Nuo alipaineella toimivat napalukot on aika toimiva ratkaisu loppujen lopuksi kunhan rasva ja peräöljy pysyy omissa tiloissaan, ja tiivisteet on ehjät navan sisältä. Jos vetarin stefa vuotaa kääntöpään sisään, menee sitä velliä ihan varmasti napalukon kytkentäholkin sisään ja silloin ei napalukko kytkeydy päälle. Kannattaisi aina samalla kun navan aukaisee, puhdistaa holkki ja letkut paineilmalla. Holkin takana oleva stefa muistaakseni aiheuttaa vuotaessaan samaa vikaa, eli alipaine menee väärälle puolelle eikä napa kytkeydy.
|
| Luokat |
| jimny, jutustelua, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty suzuki jimny | Pönde | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 19.05.2013 09:53 |
| Myyty Suzuki Jimny | Smäkä | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.06.2012 08:17 |
| Ostetaan Suzuki Jimny | ahola | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.01.2012 20:26 |
| Myyty Suzuki Jimny 1.3JLX -02 "Off / On Road Jimny" | JER81 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.09.2009 21:01 |
| M: Suzuki Jimny | raw | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.04.2008 11:07 |