Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 15.09.2016, 20:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Ihan perus S235 tai S355- laatuinen musta rauta, 5-6mm paksuna pitäisi riittää jos ei mihinkään panssarivaunuun ole rakentamassa. Tuossa kohtaa lievä overkill- henki ei ole pahitteeksi, koska painoa ei juurikaan tule.
Muistaa vain, että se rauta mihin kiinnikkeet hitsataan pitäisi olla myös riittävän vahvaa -> tarvittaessa vahvikelevyt runkoon ennen tukivarren kiinnikkeitä.

Jeeppeihini olen tehnyt uudet tukivarren ja panhardin kiinnikkeet aina 5-6mm:n levystä/ palkista, ja yksikään ei ole vielä hajonnut edes vähän kovemmassa käytössä. Jeepin alkuperäiset taasen on aivan liian ohutta tavaraa mitkä murtuu ja taipuu..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 15.09.2016 20:55
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ohjaus/raidetanko materiaali? ahku Tekniikka & Jutustelu 15 01.12.2009 06:08
Veneen sisäseinän materiaali + käsittely Saimon Chit-Chat 2 28.05.2008 16:39


Sivu luotu: 14:13 (GMT +2).