Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 07.09.2016, 20:27
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SunFire Red Näytä viesti
Tässä nyt muutama päivä kyselty ja on vähän epäselvää vieläkin, että kääntyykö samassa tilassa tienpäässä kuin täysperä( eli ajetaan vaan eteenpäin ja käännetään mitä renkaat kääntyy). Mielipiteitä on laidasta laitaa, toiset sanoo että onnistuu ja toiset että kidan pultit poikki.
Tuolla ylempänä kun on noita mittapiirroksia, niin tuossa toi uloin kehä on vissiin se 12 metrin kääntösäde mitä pitkin vetoauton ulompi etunurkka menee, ja toi sisimpänä oleva ympyrä on vissiin se 2 metrin ympyrä, mitä vaunun sisempi reuna ei saa leikata tolla kehällä käännyttäessä tieliikenteessä. Eli jos vasikkayhdistelmässä on vetokita suhteellisesti juuri tuolla kohtaa, missä se tossa kuvassa on, niin tosi vähän on pelivaraa tuosta enää käännöstä tiukentaa, kun aisa on jo tuossa tilanteessa lähes 90 asteen kulmassa. Eli suomeksi sanottuna just ja just selviää jostain tiukasta liikenneympyrästä.

Tää on sit taas pelkkää mutuilua kun tosta ei oikeen nää lukea noita mittoja
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Puoliperävaunu tai varsinainen perävaunu henkilö- ja pakettiautoon -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 139 14.06.2021 08:19
kevyt KA + O3 puoliperävaunu tietoa opalapa Tekniikka & Jutustelu 28 22.12.2020 15:07


Sivu luotu: 21:03 (GMT +2).