Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 23.07.2016, 11:56
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Se pitänee etsiä, hellästi.

Pari kierrosta suuntaansa liikevara, eli nyt ois hyvä setviä kumpaa suuntaan kiristyy, ja etsiä se "kirein kohta" ja siitä sitten se 2+ keskellepäin.

Ohjausakselissa vois olla kohdistusmerkki, vaan josko oot yli kierroksella pielessä, niin ei apua. Tosin silloin se johtokin ois todnäk jo poikki.


Ja spiraali lie keskitetty ohjausakseliin, ei rattiin. Eli rattia siirtämällä saat auton luulemaan ajettavan kaarretta, jos ESP tms. varusteina. Ei hyvä.
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 23.07.2016 11:59
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Turbon painepuolen liitos Killer-Wo Tekniikka & Jutustelu 8 27.03.2016 11:49
Suzuki SJ:n pakosarjan ja pakoputken liitos Ruokoton Tekniikka & Jutustelu 5 28.11.2015 10:27
ostaapi uakkeriin ratin ja sa-vetokoukun Valko-bandiitti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 28.03.2006 08:32
Airbagin merkkivalo syttyi ja palaa jatkuvasti... samisami2 Chit-Chat 9 01.02.2006 21:28
Eka offailu kokemus penkin ja ratin välissä H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2004 00:13


Sivu luotu: 19:06 (GMT +2).