![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#19
|
|||
|
|||
|
No ni, alakas olla valmis peräkonttiki. Vielä jokku topparit nuille laatikoille.
Sitten iloinen pieni ylläri löyty kuskin lattian alta. Edelleenkään en hitsaustaitoa ole päässyt oppimaan, niin paikkaus meni tällä tapaa. Mutta ihan tyytyväinen olen, ei tule vettä sateella kovin mahoton sisää ja rengas näkyy vain auton siltä puolen, miltä pitääkin.. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lapin Puukko | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 09.04.2013 09:11 |
| Kuvia Lapin reissulta | J-T | Chit-Chat | 2 | 15.08.2006 14:09 |
| O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
| Lapin nelivedon sivut! | Wago-78 | Linkit | 8 | 29.06.2004 21:00 |
| Lapin Kulta vs Koff | mika | Oluet | 0 | 24.01.2002 20:30 |