![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#25
|
||||
|
||||
|
Niin joo tämäki vielä kesken.. Aivan liikaa muuta hommaa ja aivan vitusti liikaa töitä, ei hyvä.
Tänä aamuna kuiten päätin tehä jotaki asian edistämiseksi ja tuommoset kaaret tekasin kylmävedetystä saumattomasta putkesta jonka olin jo aikasemmin ostanu valmiiksi. Tavoite oli vetasta pohjamaali vielä illalla ja siinä ne nyt on maalattuna. Aikataulua venytti vähän yksi venetraileri mikä tekastiin siinä sivussa. Niin joo ja vaihteiston kannatinpalkin muokkasin kans sopivaksi hj:n kumelle niin sai sen ärsyttävän resonoinnin loppumaan mikä johtu aivan liian jäykistä puslista. Eiköhän siinä yhelle paivälle ole ihan nokko. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maasturi käyttöautoksi | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 08.01.2015 13:33 |
| Ostettu maasturi käyttöautoksi | höpöhöpö | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.07.2013 14:16 |
| Koira-aitauksen rakentaminen | khonkonen | Chit-Chat | 5 | 23.05.2009 17:13 |
| Rakentaminen on mukavaa... | SoSo | Chit-Chat | 23 | 11.12.2005 19:15 |
| Discovery käyttöautoksi? | SauliS | Chit-Chat | 8 | 21.09.2005 15:34 |