Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 15.01.2016, 20:51
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Ja tässä linkki kuviin ja rapsan.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Tällanen....

Näppärä monissa paikoissa.....
Ja saa tehtyä rapsat kohtuu helposti.
http://www.flir.com/flirone/content/?id=69420
Ja saa tehtyä millaset rapsat haluu....... liitä vaikka kirkkoveneen kuvat jos haluut.....
Kuvat keittiöstä lämpötiloineen.......
Antaa aina rapsaan lämpökuvan ja normikuvan.
Ja on kätevä......

Ja voidaan suorittaa lämpökuvausta pks. kohtuu korvausta vastaan........
Tiedustelut 8-20 välisenä aikana numerosta.
p. nolla4O0 viisi7kuusi6kahdeksan6
http://www.mediafire.com/view/c4ou4c2q9u0t2gf/Rapsa.pdf

Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 00:43
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2016 Saksassa 30-31.7.2016 HannuNurminen Tapahtumat 36 14.08.2016 13:40
OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2016 Byrocrat Tapahtumat 10 16.06.2016 18:15
WORRYSUUNNISTUS 2016 6h 9.1.2016 Patu925 Tapahtumat 41 11.01.2016 17:03
Punto ei käy,ei käsitä VIKA LÖYTYI,UUSI VIKA? kersantti Tekniikka & Jutustelu 40 20.04.2012 14:34
Nelivedon hankinta MLempinen Tekniikka & Jutustelu 4 09.03.2012 22:16


Sivu luotu: 01:37 (GMT +2).