Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 27.12.2015, 22:04
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

aika paljon riippuu kanssa vinssistä/vinsseistä, että miten akku kapasiteetti riittää. itellä on 2x55Ah optiman keltaset ja jeepeissä on luonnostaan ihan kohtuu jynseet laturit (90A=>150A) riippuen mallista, grandissäkin taitaa olla 116A laturi, mutta silti välillä pitää heivata pitkissä vedoissa. nuo optimat luovuttaa tosiaan nopeesti virran ja vaatii kyllä sitten sitä takasinkinpäin, varsinki ku keulalla on kohtuu virtasyöppö vinssi (runvan evo) ja kun se pyörähtää kuormalla, niin joku 300-500A saa kulkee letkuissa sähköä, että vetää minkä lupaa

yks hyvä tapa varmistaa homman toimivuus on käydä ne vakiot johdotukset läpi ja vaikka lisätä pikkusen poikkipintaa, vaikka ne vetomatkat on lyhyitä, niin siltikin uudet johdot ja varsinkin kunnolliset liitokset parantaa tilannetta aika merkitsevästi. samoten maadotukset pitää olla kunnossa, että kokonaisuus toimii oikein jeepissäkin on jotain 6 neliön paikkulankaa se päävirtajohto ja suunnitelmissä on akkujen siirtelyn yms ohella vedellä uusiksi nuo elintärkeet, ettei sitten jossain tule katkosta ja käy ahistamaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:59 (GMT +2).