Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 20.12.2015, 15:24
Ab3:n Avatar
Ab3 Ab3 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 28.02.14
Sijainti: Joensuu
Viestit: 775
Perusasetus

Ymmärsinkö mie oikein, että temen nuo päät on tehty leikkaamalla jostain ketjusta lenkki, ja siihen hitsaamalla tuo tasanen osa missä kiinnitysreikä?

Ja ''kuormaliina'' on vissii 1000kg liina? Minkälaisia voimia siihen kohdistuu, riittääkö esim BJ:ssä 1000kg liina, vai vedetäänkö hätävarjelun liiotteluks 2000kg liinasta?

1000kg vs 2000kg liinoissa on kuitenki pienone leveysero, mikä vaikuttaa suunnitteluun jos ja kun polttoleikkautan noita päätyjä. Niistähän joutuu sit teräviä reunoja vähä viilailee pyöreemmäks mutta so not..
Materiaalivahvuutena riittänee varmaa 4mm? 5mm?

Sit kun niittä leikkuutellaan, niin onko halukkaita ostamaan jos niitä poltellaan kerralla enemmän?
__________________

-ISORY-

Itä-suomen off road yhdistys


SLCK #539


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin ohjauksen rajoittaminen Esu Tekniikka & Jutustelu 9 28.04.2009 10:05
Sisäänjouston rajoittaminen.? ¤Offi-Osku¤ Tekniikka & Jutustelu 11 02.10.2006 01:33


Sivu luotu: 10:42 (GMT +2).