Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 29.11.2015, 18:23
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.121
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Tänään tuli sitten kusetuslasku oikein saksasta asti...
Parikin vastaavaa tullu,mut ei ihan viimeaikoina. Eivät oo tosin ikinä karhunneet keksittyjä saataviaan vaikka oon jättäny aiheettomat maksamatta.
Koettavat ilmeisesti vaan kepillä jäätä,jos sattuis joku vahingossa maksamaan. Isoissa firmoissa tais joitan vuosia sitten mennä helpostikin läpi joku keksitty saatava,mut pienissä firmoissa tuskin toimii..
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16/HighLand Racing
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jakarietuakseli liikenteessä helmapelti Tekniikka & Jutustelu 5 19.12.2013 16:15
Lumiaura liikenteessä? Superlon Tekniikka & Jutustelu 28 02.02.2013 13:23
Pahvikeulia liikenteessä ? Rekisteröimätön Chit-Chat 57 08.03.2011 21:00
Autohuijari liikenteessä! Repro Chit-Chat 45 07.03.2010 23:18
Suzna liikenteessä! Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 0 25.07.2003 06:51


Sivu luotu: 22:30 (GMT +2).