![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#34
|
||||
|
||||
|
Parikin vastaavaa tullu,mut ei ihan viimeaikoina. Eivät oo tosin ikinä karhunneet keksittyjä saataviaan vaikka oon jättäny aiheettomat maksamatta.
Koettavat ilmeisesti vaan kepillä jäätä,jos sattuis joku vahingossa maksamaan. Isoissa firmoissa tais joitan vuosia sitten mennä helpostikin läpi joku keksitty saatava,mut pienissä firmoissa tuskin toimii..
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16/HighLand Racing www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jakarietuakseli liikenteessä | helmapelti | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 19.12.2013 16:15 |
| Lumiaura liikenteessä? | Superlon | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.02.2013 13:23 |
| Pahvikeulia liikenteessä ? | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 57 | 08.03.2011 21:00 |
| Autohuijari liikenteessä! | Repro | Chit-Chat | 45 | 07.03.2010 23:18 |
| Suzna liikenteessä! | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.07.2003 06:51 |