![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mulla on kompakin 5250, vanha rupu ja siellä on persiissä suht koht samat noi arvot mitä ilmoitit ja se elää ihan ok auton tupsun sähköllä ja koneen akku latautuu, itse asiassa samassa piuhassa on vielä kepsinkin virta. tuo tupsuliitin on kylläkin päivitetty paremmin paikallaan pysyvään.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Garmin mapsource? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 05.02.2008 22:31 |
| M: Garmin Guest | TaHo | O/M/V Muut | 3 | 06.09.2007 21:44 |
| Ostettu: Garmin E TREX Summitin piuha tietokon. | Teppo2 | O/M/V Muut | 2 | 19.07.2007 15:15 |
| O: Garmin pc kaapeli | Flugfiske | O/M/V Muut | 1 | 30.11.2006 14:55 |
| OT- Ostetaan garmin | BJ40 | O/M/V Muut | 0 | 13.09.2005 09:57 |