![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#28
|
||||
|
||||
|
Yllä olevien korjauksien jälkeen vaihdettu uusi Jeepin happianturi ja TPS anturi asennettu oikein (kun edellinen asentaja laittanut sen väärin) ja säädetty 4,61V läppä täysin auki.
"Savut" käyty kattomassa ja testi tulos näytti CO 0,484%, CO2 12,77 %, HC 73ppm, O2 3,74%, COcor 0,548%, Lambda 1,177. Jostain sitä ilmaa vielä tulee... Oiskohan pakosarjassa sit kuitenkin halkeama... Ja käykö kone vieläkin laihalla ? Ennen korjauksia savut oli CO 0,041%, CO2 11,79%, HC 202ppm, O2 4,97%, COcor 0,052%, Lambda 1,276. Wrangler forumilta löytyi sitten TPS:än optimaalinen jännite arvo joka olisi 4,65V. Uudesta happianturista en ole vielä mitannut että millä alueella jännite heittelee.
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vitaran suurin rengas | BryGgi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.03.2013 15:33 |
| suurin mahdollinen rengas rockyyn?! | jonza | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.11.2011 18:39 |
| Suurin sallittu rengas koko Pajeroon? | Osmo87 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.10.2008 18:39 |
| LN65L Hilux suurin sallittu rengas? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2006 09:45 |
| Useampi rengaskoko otteeseen muutoskatsastamalla | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 11.02.2006 09:37 | |