Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 19.09.2015, 12:57
Road Dog Road Dog ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.03.13
Sijainti: Helsinki
Viestit: 11
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Sukulaismiehellä on tuommone uudempi pajero, osti muistaakseni noin 100tkm ajettuna ja ite rullannu ainaki 200tkm.Niistä omista ajoistaanki ainaki 100tkm on tullu iso raskas traileri tai asuntovaunu perässä. Pirun hyvä auto ollu. Heti ostamisen jälkeen egr tukki imusarjan, sen se tukki ja imusarjan putsas. Käsittääkseni suositeltava toimenpide näihin. Nyt oli "joutunu" vaihtaan eteen jarrulevyt ja palat ja ylä tai alapallonivelet. Siinnäpä remontit tuommoselta aikaväliltä. Eli ei voi ku kehua. Jos itellä ois samat kriteerit ja tarpeet, en miettis ees muita
Osaatko sanoa onko kyseessä 3. vai 4. sukupolvi? Eli ennen vai jälkeen 2006? Entä osaako joku sanoa mitkä ovat näiden kahden ratkaisevimmat erot?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu joku mukava kuskin penkki hoojiihin lepa77 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.12.2014 12:30
aamu yllätys! ei mikään mukava tare Tekniikka & Jutustelu 32 28.09.2005 07:39
Discovery käyttöautoksi? SauliS Chit-Chat 8 21.09.2005 15:34
Mukava herätä vapaapäivänä kuumeessa MäIte Rakas Päiväkirja 0 21.09.2002 13:28


Sivu luotu: 22:12 (GMT +2).