![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#27
|
||||
|
||||
|
laitoin äskö motonetistä ostamani laturin hihnat paikalleen. eri merkkiset tietenkin. noh kireyttä kokeillessä toinen on painuu toista senttiä pidemmälle. eli on ihan helvetisti pidempi vaikka pitäs olla saman pituset
noo täytyy käydä kysyy josko sais saman merkkisiä.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 2L-II halkoo mäntiä | Ippe69 | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 17.07.2015 22:52 |
| Ostetaan 2l-II Hiluxiin vm.89, +0,50 ylikoon mäntä ja perälaudan muovikahva. | Arttud | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.10.2014 12:03 |
| Ostettu toyota 2L-II koneen hihnapyörä | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 28.01.2010 19:40 |
| Myydään toyota 2l-II moottori+vaihteisto hilux | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.07.2009 13:38 |
| Toyota 2L-T II manuaali | -MaTTi- | Linkit | 1 | 18.10.2006 10:39 |