Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T
Talvikelissä HDJ on kyllä esim risteyksestä lähtiessä avoimella keskilukolla arvaamaton kampe.
Joskus voi etupää sutaista jolloin puskee,
ja joskus taas takapää saattaa menettää pidon. jolloin mennään kylkimyyryä.
Sitten jos alla on vielä esim mudterrain kuvioiset renkaat niin luistot ei lopu ennenkuin auto tökkää johonkin.
Kitkapinnoilla varustettu keskitasauspyörästö voisi olla tähän huomattavasti parempi.
Lukko auki sinne jäisi vielä jotain vastusta ettei toinenpää pääse pyörimään ihan vapaasti joutavaa.
Toki tällaista ei satu jos lähtee kiihdyttelemään ihan pikkuhiljaa. Nelikolla vaan tulee usein lähdettyä ihan pidon rajamailla.
|
Tää on justihin hodarin huono puoli. Sitten kun erehtyy ajamaan vaikka motarin ramppia vähä liian vauhdikkaasti niin mennään hienosti luisua ja nanosekunnissa luisu muuttuu puskemiseksi ja siinä ratinveivaamisen hetkellä etitään hädissään keskilukom nappia. Nukyään talvisin nappaan aina liikenneympyröissänkeskilukon päälle varmuuden vuoksi
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
|