Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 17.08.2015, 18:35
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö Näytä viesti
Anteeksi offtopic
Nää palstan naiset on kyl vähän vaarallisia... Meinaan aikanaan vastasin erään tyttären pajeron lämppäriin liittyvään kysymykseen ja neuvoin miten tuo korjataan, loppuviimeeks korjasin sen ite ja nyt tilanne on se että ollaan oltu 5 vuotta naimisissa ja yks yhteinen plikkakin on maailmaan tullut....
Ääälääälä tommosia kauhujuttuja täällä kerro, nyt nää ei ainakaan uskalla enää ees puhua mulle! Mie oon toisaalta kyllä niin vanha jo että mun kanssa ei tartte enää tehä lapsia eikä mennä naimisiin, joten siitä ei tartte kenenkään olla huolissaan. Voi jo keskittyä enempi niihin asennushommiin.
Ei vaan ku onneks olokoon, se on välillä hieman hassua miten asiat joskus menee tolleen ihan vahingossa ittestään.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja "SptV"
On se niin herkkä välil =DD
Juu saattaahan se vähän herkistää jos rakkaudella vaalittu mansikkamaa kynnetään pikku-Corollalla kesken sadonkorjuun...
Tuli muuten mieleen että onhan mullakin Suzuki. Vuodenvaihteessa tilasin Trafilta koosteen, niin siellä luki että oon jonkun Suzuki PV:n haltija.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis vv87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.04.2015 05:24
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.09.2013 19:02
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2013 23:51
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli koboltti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 15.06.2013 22:31
Myydään Lj70 startti ja laturi. ToyotaHj60 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 17.05.2012 15:41

Sivu luotu: 19:58 (GMT +2).