Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.08.2015, 08:38
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Mitenkäs sopii eri korimallienmallien jouset ristiin (460, 461 ja 463) Pitäisi vm -80 Geehen saada taakse uudet tai ainakin hyväkuntoiset jouset. Ebayssa on laaja valikoima uudempiin ja edullisesti, vanhoihin vähän nihkeästi. Varmaan hieman on eroja jäykkyyksissä, mutta meneekö heittämällä paikalleen? Esim. 461 290TD:n jousia oli 150 e/pari.
En sinänsä kaipaa korotusta, mutta takapää on vajonnut vähän alemmaksi kuin keula, eikä ole montaa senttiä pohjaanlyöntikumeihin.
Juuri tuon mallin jouset voisi käydä ainakin painon puolesta? W463 on järkiään painavampia, varsinkin pitkät. Sellaiseen tarkoitetut "korotusjouset" tai muuten HD jouset kun laittaa vanhaan kevyesti varusteltuun pätkään niin saa kulkea perse pystyssä...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
 

Luokat
mercedes, mersu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Räjäytyskuvia mersusta Larha Tekniikka & Jutustelu 12 23.06.2015 07:30
Huomio!!! Kaikki metsästystä/ammuntaa harrastavat offroad miehet ja naiset!!!! TOPPAHOUSU Chit-Chat 87 26.11.2008 14:00
Mersusta loppuu joustot! Larha Tekniikka & Jutustelu 13 26.02.2008 20:41
Mersusta huoltoauto MakeH Tekniikka & Jutustelu 2 13.04.2006 17:24
Mersusta Masi Tekniikka & Jutustelu 0 23.11.2005 18:07


Sivu luotu: 15:38 (GMT +2).