Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 03.08.2015, 00:40
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
En oo kokeillu säätää pieleen mut Mustolan Hannu Ylivieskassa teki mulle syöttöpumpun ja ei muuta tarvinu tehä ku hiukka pienentää syöttöä,ajotuksenki katoin ja oli just prikulleen oikein,eli jakopään kasauksen jälkeen kaikki merkit kohilleen ja vielä pumpun merkit(ne mitkä on lyöty pumpun runkoon ja jako koppaan sinne takapuolelle) samoihin ku tehtaalla ja sit heittokello kiinni ja ajotus oli just tasan. Jako hihnaa vaihtaessa ei mun mielestä pääse käytännössä heittämään paljo paskaakaan.
Varmaan kun heittokellolla katsoit asensit kylmäkäynnistin vivun alle tietyn kokoisen palan jotta saa oikean arvon katsottuna mulla manuaali koneella ja siinä kerrotaan nuo kaikki hommelit
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2L-II halkoo mäntiä Ippe69 Tekniikka & Jutustelu 37 17.07.2015 22:52
Ostetaan 2l-II Hiluxiin vm.89, +0,50 ylikoon mäntä ja perälaudan muovikahva. Arttud O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.10.2014 12:03
Ostettu toyota 2L-II koneen hihnapyörä lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.01.2010 19:40
Myydään toyota 2l-II moottori+vaihteisto hilux toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 02.07.2009 13:38
Toyota 2L-T II manuaali -MaTTi- Linkit 1 18.10.2006 10:39


Sivu luotu: 00:24 (GMT +2).