Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 23.07.2015, 20:23
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

no huh..

onnittelut ensin irti päässeille!!!iso juttu!
perkei...siis naisena ja vedit kolmee askii päiväs norttii..täs tuntee ittens ihan koulopojaksmahtavaa et pääsit eroon..
Mulla kuiten yli neljäkymmentä vuotta takana kessuttelua,siis 12vuotta elämästäni oon ollu savuton:/
Kyl tuli paljon vakavaa mietittävää täst threadist..pitiki mennä kyselee..noo oikeesti hyvä juttu!
Onhan se niinkin et pää osin kaikki on korvavälin juttuja,siks nää"huijaavat "apurattaat on todella hyviä juttuja koska ne selkeesti toimii..
murhamieskin voi kääntyy uskoon ku ei kestä tekemiään juttuja ja saa sit omassa päässään jesseltä jeesiä henkiseen tilaansa,kai sen ny tietää tavan ihmine ettei siin ole totuudesta kyse,vaan henkisestä tuesta,niin on myös sit laastarit purkat pillerit tai vaik pinkit kengännauhat mustis tanssikengis,jos vain uskoo niiden voimaan..
sitä on siirtäny asiaa hamaan tulevaan,niinkus varmaan monikin on tehny..
kyl toi tuben juttu laitto oikeesti ajatuksia ny tekojen puolelle..
ollu aina kova kunto,kotitilalla tehtiin aikaisin pojista miehiä,eikä ikään tuijotettu,vaan tuloksiin..
joskus ennen kouluikää kun jauhoin myllyllä ohranjyvistä jauhoja,vedin pölyä keuhkoihin niin paljon ettei sinne paljoa happea enää mahtunu,puoli tajutto´mana vietiin sairaalaan,missä ei muuta voitu tehdä ku antaa rikasta happee et pysy tajuissaan..
sitä ei ole unohdettu..hirvee tunne ku yrittää vetää henkee,mut ei vain vaikuta mitää..oon ain väliin elämän aikana ajatellu et keuhkoahtauma on varmaan lähelle sellasta...
hiljaseks vetää ja viel täysin turhan asian takia,,ihminen ku ei todellakaan tarvitse tupakkaa elääkseen...
sen kuus vuotta kun olin polttamatta,en normaalilla juoksuhölkällä saanu itteeni hengästyyn juurikaan,ny ku kävelee ripeesti sen sata metrii,ni oh jo hyvinkin hengästyny ja oon normaalivartaloinen,ettei siit ole kyse..
Mä uskon et nää vastaukset tähän topicciin ja asioiden pohdiskelut "ääneen"itsekseenkin saa mussa ny jotain tapahtumia aikaiseksi...
ajattelin olla jonku aikaa ilman ja jos menee vaikeeks"(hermot)",hommaan sit sen sähköpökkylän ja koitan kusettaa itteeni oikein kunnolla,sit kaikki muu kerma peliin mukaan ja ikeasta niille lääkekaappi..jumankaut jos ei niil pärjää ni son sit kuolemaksi...
Kiitos kaikille tähän astisille pelinrakentajille vastauksista.
Olishan se hienoa jos joku muukin saa sytykkeen täst lopettamiseen.
Oletta te vain nii pelottavaa sakkii..paree oliis uskoo ku sanotaa,vaik puol kartonkii on vihreet marlboroo kaapis....hittolaine sentäs..
sit viel ku jos menee hermo..hah, siis kaikkien tekosyiden esi isä ja äiti tupakoinnin lopetusta yrittäville...

Viimeksi muokannut G280E : 23.07.2015 20:29
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin Flekti irti Jarnoh Tekniikka & Jutustelu 0 01.11.2010 20:13
Rockyn laatikko irti Rokijaska Tekniikka & Jutustelu 1 25.01.2009 20:27
hj:n kori irti Tekniikka & Jutustelu 2 22.09.2007 09:07
Vaiheloota irti juza Tekniikka & Jutustelu 8 22.05.2006 22:03
Kaikki irti SamppaFIN Jokes 0 30.01.2003 01:25

Sivu luotu: 18:17 (GMT +2).