Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.01.2005, 14:21
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.616
Perusasetus

Lainaus:
quote:
mitä akselia kannattais alkaa eteen ettiin 10pultti vai d44 onko muita nähty? ja miten pykälät nyt on paku.

Käytännössä ovat yhtä vahvoja. Jos mä muuttaisin takapotkun Chevyn nelikoksi, etsisin jostain Broncon tai F-150:sen raadon missä on etuakselin tukivarsineen ja kiinnikkeineen. Ja Fordissahan on D44. Sais kierrejousitetun etupään. Siinä on kuitenkin oma sepittäminen että saa lehtijouset kiinni niin miksei samantien mene astetta pidemmälle. Jako-aski pitää tosin olla Fordista koska etu-akselin murikka on kuskinpuolella.

Pykälistä en sen enempää tiedä kuin että jousitustyypin vaihto on sallittu, akselityypin vaihdosta en tiedä, koska se olisi erillisjousitettu -> kiinteä.

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:30 (GMT +2).