![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Meitin emännällä on 7 omaa ja 1 laina/koulutettava koni, eli pari on vielä mulla varaa hankkia..
![]() Ite oon nyt vuoden verran satunnaisesti liikutellut niitä tarpeen vaatiessa ja syksyllä kävin yhden 60 senttisen estekisan hyppäämässä ihan kokeilumielessä. Ihan kivaahan tuo oli. Pikkutyttöjen lajiksihan jotkut tuota haukkuvat, mutta so what, pääasia, että on kivaa. Tänään oli kyllä pikkutyttöjen leikit kaukana, kun 500 kilonen suomenhevonen pelästy ja otti kunnon rykärit. laukkas metrin säteellä rinkiä mun ympäri kun en päästänyt irti ja lopulta en saanut sitä tallin muuten kuin pers edellä kaulasta painamalla. Ois taas saatu kelpo hauskakotiviideomateriaalia kun ois ollut kamera mukana. ![]()
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hyviä neuvoja aloittelevalle offarille? | Jukkis | Chit-Chat | 19 | 19.08.2005 17:45 |
O: peltoauto tulevalle offarille | Kentsu | O/M/V Muut | 3 | 21.07.2005 18:29 |