![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
UPS:stä minulla ei ole kuin paskoja kokemuksia, DHL.stä lähinnä positiivisia, Itellaa en viitsi edes mainita... jaa, maintsin jo. Paskempaa saa etsiä
![]() FedEx on toiminut pääsääntöisesti esimerkillisesti, tosin kerran onnistuivat Euroopan hubissa Pariisissa hukkaamaan yhden paketin. Ei mennyt omaan piikkiin, mutta tuli viikon ylimääräinen ventta ennenkuin FedEx suostui hyväksymään että se paketti todellakin on hukassa ja ilmoittamaan lähettäjälle. Vasta sitten lähettäjä laittoimi minulle uuden samanlaisen (tuli kahdessa päivässä kotiovelle). Kaikilta firmoilta on kyllä soitettu etukäteen, paitsi Itellalta. Ne ei aina ole edes ottaneet kotiin toimitettavaa pakettia mukaan josta niille on maksettu, vaan toimittaneet postilaatikkoon lapun että lähipostissa on teille lähetys. Soitin postiin ja kysyin että mitähän helvettiä.. olen maksanut paketin kotiinkuljetuksesta, ja pitäisi itse hakea ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Tietosenkoneen UPS, Eaton powerware 5115, 500VA, uusi yuasan akku | Vilkutin | O/M/V Muut | 1 | 14.12.2014 21:19 |
Lippupalvelun toiminta | Joske | Chit-Chat | 15 | 23.02.2010 09:20 |
Myydään UPS: Evolution 1150 | milsim | O/M/V Muut | 3 | 09.10.2008 21:20 |
Tietosuoja hukassa UPS virmalla | Ex_inkkari | Chit-Chat | 19 | 23.01.2007 20:34 |
Ohjaustehostimen toiminta | juhaK | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2004 11:12 |