Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 13.03.2015, 19:53
Dacia Duster:n Avatar
Dacia Duster Dacia Duster ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 11.05.13
Sijainti: Vantaa, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Parikymmentä hakemusta laitellu+soittelut ym ny tässä talven aikana semmoisiin hommiin mitä ihan oikeasti vois tehdä ja osais.. Vastauksia huikeat 0 kappaletta

Alkaa jo hieman hävettää tämän työnruinaaminen
Itseasiassa pieni laskutoimitus tuossa, niin parin vuoden aikana olen hakenut melkein 300 eri paikkaa, olen ollut yhdessä haastattelussa, joka sekin oli tunnin verran firman toiminnasta kertomista, ei kysytty minulta mitään.

No, vikahan on kuitenkin työnhakijassa, nyt kun mennään työmarkkinatuelle, niin varmaankin pääsee TE-toimiston kurssille viikoksi, jossa opetetaan miten haetaan työpaikkaa...

Tai sitten varmaan heti pääseekin hommiin, 9 e ylläpitokorvauksella, vaikka Mamujen seuraksi kierrätyskeskukseen, tekemään työtä jolla on tarkoitus...

No, katsotaan miten äijän käy...

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Töitä tarjolla JERKKU Tekniikka & Jutustelu 2 30.07.2012 07:47
Offroadtarvikkeessa töitä tarjolla TML Tekniikka & Jutustelu 26 29.08.2007 20:29
Tahtoo töitä! mehtämörö Chit-Chat 16 17.02.2007 13:29
töitä putkimiehelle junnu78 Chit-Chat 2 23.01.2007 22:53
Töitä tarjolla -B- Tekniikka & Jutustelu 8 20.03.2006 06:52

Sivu luotu: 05:26 (GMT +2).