Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 11.03.2015, 19:14
tth tth ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.10.06
Sijainti: Ilomantsi, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

Noista akselipainoista sen verran että maksimi akselipainot mitkä on tyyppikilvessä, ovat maksimit riippumatta mitkä akselit on alla.
Volkkarin kone keulalla saattaa tuoda lisäjännitystä katsastukseen painojen puolesta. Kannattaa riisua keulasta mahdollisimman paljon ylimääräistä painoa pois, puskurikaan ei ole pakollinen. Mieluimmin takapuskuri umpiraudasta että keula kepenisi.
Jos muistan oikein niin painot mitataan siten että kuski painaa 75 kg ja pelkääjä 70 kg. Tai jotenkin siihen suuntaan. Ja Suzuki on siitä hyvä, että se on 2+2, eli on kaksipaikkainen ja takapenkki vain tilapäiskäyttöä varten. Eli taka penkkiläisille ei lasketa henkilömäärän mukaisia kiloja.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Katsastus sjeeppi Chit-Chat 1 05.08.2010 21:58
Katsastus? komu Tekniikka & Jutustelu 1 05.11.2009 20:17
katsastus offirauta Tekniikka & Jutustelu 1 11.09.2006 13:05
KATSASTUS Tekniikka & Jutustelu 3 08.02.2005 14:01
katsastus Yleiset 1 09.03.2004 07:55


Sivu luotu: 20:53 (GMT +2).