Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 07.03.2015, 04:04
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kankku Näytä viesti
Kyllä se taitaa volvoissa olla kiertäväksi tarkoitettu ja ainakaan 303sessa ei tuossa puslassa paljon kumia sinne rauta holkkien väliin mahdu.

Tosin eikös tuon volvon"tukivarren" tehtäväksi ole ajateltu estämään pääasiassa taka akselin kiertymistä.
Ja jousien tehtävänä on pitää akseli pituus/poikittais suunnassa paikoillaan.
303:sta en tiiä, ku mulla on vain 6-pyöräsiä volvoja ollu. Siinä latin päät vaan makaa akseleiden päällä ja tukivarret hoitaa pitkittäistuennan ja kiertymisen eston. Jos esim. ylätukivarsi katkeaa, nii akseli kiertyy ja kardaanit/pinjonit katkeaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tukivarsien sijoittelu SptV Tekniikka & Jutustelu 10 02.01.2014 21:25
tukivarsien siirtäminen waffen Tekniikka & Jutustelu 10 03.03.2013 12:41
M: Tukivarsien kiinnityslaipat sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 11.01.2008 20:53
o: LJ:n tukivarsien korvakkeet Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.02.2006 10:30
Tukivarsien pusla -asiaa imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 01.10.2003 07:16


Sivu luotu: 18:01 (GMT +2).