Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartiainen
Kiristin ja hihna on aika uusia ja näytti ehjältä. Korjaamon setä sanoi että se limppu on rikki. He eivät uskalla ajaa sitä halliin vaan työntävät auton sisään ettei limpun kumisälä mene jakohihnan väliin. Minä kun olen survonut tolla viimepäivät tavalliseen tahtiin nilkka suorana toivoen että naputus pieninisi ajamalla... 
Laitan loppuraporttia huomenna kun saan auton käsiini.
|
Varmista sitten että korjaamon setä laittaa uutta pulttia sinne, ja ne kans kiristetään kunnolla siihen oikeaan isoon momenttiin. Montakohan ko. moottoria on tuhottu kun jätetty pultit vaihtamatta tai kiristämättä oikein. Siellä on myös semmoinen ihan ohut shimmi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
|