Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 01.02.2015, 22:42
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -jv- Näytä viesti
Juu ZJ on.
Lukkopellissä on niitattuna joku lätkä. Niin pahasti hapettunut/ruostunut, ettei siitä saa mitään selvää... Ei kelvannut se katsastusinssille.
Ei saata olla nyt merkitystä, mutta jos ottaa niitatun/ruuvatun pellin irti, niin kääntöpuolelta voi olla mahdollista havainnoida päälipuolelta lukukelvottomaksi hapettuneet ja/tai päällestanssatut merkit paremmin. Mulla oli takapuolelle vedetty joku suojakalvo ja sen estettyä kääntöpuolen hapettumisen sain luettua oikeat vetopainot. Sakakemannit oli stanssanneet maksimivetopainot parilla X:llä umpeen, kun autossa ei ollut koukkua ja lätkän päälipuoli ruostui siksi lukukelvottomaksi. Otteeseen merkattiin täydet 3500kg, kun muuten olis jääny 3360kg.
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:50 (GMT +2).