Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -jv-
Juu ZJ on.
Lukkopellissä on niitattuna joku lätkä. Niin pahasti hapettunut/ruostunut, ettei siitä saa mitään selvää... Ei kelvannut se katsastusinssille.
|
Ei saata olla nyt merkitystä, mutta jos ottaa niitatun/ruuvatun pellin irti, niin kääntöpuolelta voi olla mahdollista havainnoida päälipuolelta lukukelvottomaksi hapettuneet ja/tai päällestanssatut merkit paremmin. Mulla oli takapuolelle vedetty joku suojakalvo ja sen estettyä kääntöpuolen hapettumisen sain luettua oikeat vetopainot. Sakakemannit oli stanssanneet maksimivetopainot parilla X:llä umpeen, kun autossa ei ollut koukkua ja lätkän päälipuoli ruostui siksi lukukelvottomaksi. Otteeseen merkattiin täydet 3500kg, kun muuten olis jääny 3360kg.