Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 01.02.2015, 11:42
OnOff:n Avatar
OnOff OnOff ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.03.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 349
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Captain- Näytä viesti
Oma veikkaus siihe miksi ovat U-pulteilla on jousto, rasitustilanteessa U-pultti pituutensa takia joustaa jonkun verran kun taas tommonen lyhyt pultti saattas mennä poikki helpommin.. Tää nyt tuli vaan ensin mieleen.
Joo toi on varmasti yks juttu, mutta tota vois kompensoida just sillä että koko akseli-lehti paketin molemmin puolin olis laput, jotka sitten olis pitkillä pulteilla nipussa. Siis niin että pultti on yhtä pitkä kuin u-puultin yksi sivu.

Noh, taidan omassa tapauksessa kuitenkin laittaa u-pultit, mutta jotenkin tämäkin asia mieltä vaivaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Tf727 ja np203 välinen adapteri dodgeman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.11.2013 06:09
Palikka rungon ja lehtijousen väliin 469 Tekniikka & Jutustelu 24 21.04.2013 22:12
Myydään Samurain laatikon ja td moottorin välinen sovitelaippa. make-lj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 23 30.11.2011 15:39
HJ lasinpyyhkijän moottorin ja varren välinen muovipusla osilpi Tekniikka & Jutustelu 8 18.06.2008 13:00
HJ:n korin ja rungon välinen kumi karza Tekniikka & Jutustelu 2 22.12.2007 19:57


Sivu luotu: 16:09 (GMT +2).