![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Jounin laite vähän monimutkainen tähän tarpeeseen, haluaisin joko N-asentoisen kytkimen tai potikan joilla säätää nopeutta. En tartte/halua mitään lämpötila-antureita, kun tämä rupeli on konepellissä jäähdyttämässä moottoritilaa, syylärillä on oma erittäin hyvin toimiva viskoflekti.
Mitäkäköhän laturi ja auton muut sähkölaitteet tykkää n. 30A virran (~420W tehon) PWM-säädöstä? Tuleekohan häiriöitä, ja millä taajuudella PWM-säätöä kannattaisi harrastaa? Eli jos duty cycle on esim. 50% niin kuinka leveä pulssi on (esim. millisekunneissa, jos vain yksi päälläolopulssi per jakso)? -Paavo Lainaus:
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Flektin valinta | Getter | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2015 22:59 |
Myyty ** Kierrosluvun rajoitin ja mittari ** | MakeO | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.10.2013 13:31 |
rangen flektin irroitus | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.07.2007 12:08 |
O: Flektin siivet | JAMANT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 07.02.2007 20:47 |
Patrollissa ei löytynnyt kierrosluvun rajoitinta | Ari.15 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.06.2005 10:10 |