Tämäkin rojekti ollut vähän jäissä sen takia että sillä on lähinnä ajettu

Muutama reviirin merkkaus vuoto onnistuttiin spottaamaan kauhealla kyttäämisellä koneen pesun jälkeen. Oli öljypumpussa olevien ylimääräisten lähtöjen ja tulppien kupariprikat mm kun tämä on tuumanen niin eihän ne pitänyt niinkuin piti. Mutta sitten löysin edukkaasti tuumamittaisten kupariprikkojen lajitelman ja vuodot katosivat. Olen monesti epäillyt että onko koneessa öljyä ollenkaan kun ei merkkaa tallissa reviiriä =). Harvinainen saarituote siis kyseessä. Mikä fiksaatio lienee ollut että pitää olla noin perkeleesti noita lähtöjä
Kauheen kuivat akselitkin...Ja kyllä oli siellä öljyä
Jos huomemma/ tai siis tänään jaksais pari pikkujuttua tehdä että saisi ton perän nostettua yhtä ylös kun keula niin olisi todella jees. Pitää varmaan ajella tallille huomenna ja kokeilla jos vaikka jaksais laittaa jousten alle noi korotuspalat. olkalaakerit meinasin vaihtaa kun tuntui että tulee sellasta deadwoblea että oksat pois mutta eihän siellä ollut väljää vaan oli toinen rengas 0.8 paineissa ja toinen 1.8...Pikkusen oli heittoa. Mistälie vuotaa??
Tuli otettua joku aika sitten kuvakin nykytilasta mutta eipä se paljon ole muuttunut