![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Otin tänään tankin pois ni pääsee hitsuuttaa sen takarungon paremmin..
tankki kyllä ei oo menossa takasin ![]() kuvassa näkyvä aluputki on jollain pakkeli/liima virityksellä ollut imuputkena.. tollanen reikä keskellä tankkia.. en tiedä miten noi letkut pitäis mennä muutenkaan kun oli kaks alkuperästä lähtöä joista toinen tukittu ja laitettu tämä mahtavuus ja sitten ne linja mitkä oli vedetty tai jäi sinne vielä näiden lisäksi auton omat putket.. muoviputkea missä lemmarein kiristetty normi letku päälle.. siis liitos kohtiin.. .. näin tällä erää..
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan/Datsun projekteja! nyt King Cab D22 | tare | Maasturiprojektit | 182 | 16.11.2016 15:01 |
| patrol | metsämies75 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.05.2012 19:24 |
| Ostetaan Patrol | jamppa67 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 10.09.2011 11:48 |
| Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
| patrol | uni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.03.2003 22:07 |