Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 16.01.2015, 19:57
Temutin Temutin ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.12.11
Sijainti: Lahti
Viestit: 1.125
Perusasetus

Otin tänään tankin pois ni pääsee hitsuuttaa sen takarungon paremmin..

tankki kyllä ei oo menossa takasin

kuvassa näkyvä aluputki on jollain pakkeli/liima virityksellä ollut imuputkena..



tollanen reikä keskellä tankkia.. en tiedä miten noi letkut pitäis mennä muutenkaan kun oli kaks alkuperästä lähtöä joista toinen tukittu ja laitettu tämä mahtavuus



ja sitten ne linja mitkä oli vedetty tai jäi sinne vielä näiden lisäksi auton omat putket..

muoviputkea missä lemmarein kiristetty normi letku päälle.. siis liitos kohtiin..



.. näin tällä erää..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan/Datsun projekteja! nyt King Cab D22 tare Maasturiprojektit 182 16.11.2016 15:01
patrol metsämies75 Tekniikka & Jutustelu 8 20.05.2012 19:24
Ostetaan Patrol jamppa67 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.09.2011 11:48
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
patrol uni Tekniikka & Jutustelu 0 24.03.2003 22:07


Sivu luotu: 19:21 (GMT +2).